Followers

My Stories My Diary

Tuesday, December 13, 2011

*Syukur

Syukur pada ilahi, kerana memberi ku kesempatan sampai ke tanah suci mu, Ya Allah.. ampun kan dosa dosa ku dan buka lah pintu pintu rahmat mu dan redhamu.

Disini,, saya ingin berkongsi bersama dengan sahabat2 ku. Syukur.. 12/12/11 pada jam 10.30pm.. selsai nya umrah saya buat kali pertama. Hanya Allah yang tahu betapa gembira nya hatiku ini bila buat kali pertama ku padang ka'bah betul2 didepan mata ku. Indah nya. Rasa lapang dada hampir hilang segalanya masalah dunia. Terasa kecil nya aku disisimu ya Allah..

"Cukuplah bila aku merasa mulia karena Engkau sebagai Tuhan bagiku dan cukuplah bila aku bangga bahawa aku menjadi hamba bagiMu. Engkau bagiku sebagaimana yang aku cintai, maka berilah aku taufik sebagaimana yang Engkau cintai." - SAYIDINA ALI KARAMALLAHU WAJHAH

Dunia ini umpama lautan yg luas. Kita adalah kapal yg belayar di lautan telah ramai kapal karam didalamnya.. andai muatan kita adalah iman, dan layarnya takwa, nescaya kita akan selamat dari tersesat di lautan hidup ini. - KATA KATA HIKMAH.

Disini, saya ada selitkan beberapa gambar semasa saya ditanah suci.









*Cuma mahu berkongsi pengalaman , bukan untuk ditayang. Amin. -fie

1 comment:

  1. alhamdulillh..ya Allah seronoknyer..bile la pulak peluang aku nak ke sana..semoga berjaya fie dgn kehidupan skrg n akan dtg..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...