Followers

My Stories My Diary

Sunday, November 20, 2011

Love it #Iwantit


Sometimes it's better to be alone. No one can hurt you that way. ♥ -fie

Tiada apa yang dapat hadir pada esok hari kecuali wahai penemanku, " Matahari ", bila mu sudah kepenatan. muncul pula sahabat ku . Oh BuLan.. Setiap hari kau lah sahabat ku yang tak pernah pernah putus membantu diriku untuk menyuluh kehidupan ku disini. Di dunia yang pernah menjadi kisah silam zaman Rasullulah a.s . Aku sangat bersyukur diberi peluang berada di tanah ini, yang penuh dengan jalan cerita nya sendiri. Ingin ku rungkai kan.. tapi tiada coretan untuk digambar kan. Bumi yang penuh dengan dugaan, berpetah yang tidak pernah ku faham, hanya mengharap buku untuk dibuat rujukan. Indah tidak terkata bumi ini.

Sekali pandang, tiada apa yang menarik terlintas di mata kita yang penuh hendakan hiburan, disini, aku begitu kagum akan peredaran waktu solat nya. Terlalu indah nya islam disini hanya aku dapat gambar kn ,di ikot kan hati, sampai sudah di Makkah, tetapi aku kene faham, amanah aku kesini, adalah untuk bekerja. InsyAllah, diizikan nya, aku pasti ke sana. continue..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...