Followers

My Stories My Diary

Saturday, August 13, 2011

Rindu saat itu.

Assalamualaikum...
sudah lama dah aku tak update blog ini.. Sudah suram rasanya dunia ini tanpa kegembiraan. Sepanjang aku tidak menulis di blog ini, sudah bermacam2 pekara aku sudah lalui. Kenangan demi kenangan aku letak kn disudut hati. Yang indah kita jadi kn seyuman, yang sedih kita jadi kn tauladan. Permergian yang tersayang betul2 mengajar aku apa itu kehidupan. aku dah kehilangan orang yang aku sayang.. Mungkin permergian Arwah ada hikmah nya. Aku redha dengan hukum Allah. Dia lebih berhak dan lebih mengetahui apa yang dilakukannya. kita sebagai hamba kene kuat untuk terima dugaan ini. dan redha dengan ketentuanya.. Hari demi hari aku belajar untuk tabah apa yang dah berlaku. Aku hanya mampu berdoa. agar Arwah aman disana. Aku yakin, semakin derita menghimpit kita, semakin dekat Allah dengan kita.. Semoga hari esok akan lebih mengajar aku kenal erti tabah.. tiada lagi seyuman dari wajahmu. tiada lagi gelak ketawa yang mampu kudengar darimu. hanya ketulusan cintamu yang mampu kurasa dan akan ku simpan buat selama-lamanya. terima kasih sayang.. berikan aku kegembiraan walaupun sekejap.. cukup indah ku rasa bila bersamamu. mungkin Allah lebih menyayangimu dari aku.. kenangan kita akan ku semat di dalam hatiku buat salamanya.. -Khas untukmu "Arwah HUSNUL KHOTIMAH."

4 comments:

  1. Good memories always tend to be kept. Wish that it wouldn't make you cry for long.
    ~Al-Fatihah~

    ReplyDelete
  2. be strong fie.
    maybe ad yg lebih baek utk u pasnie..

    ReplyDelete
  3. sorry bang..aku br jumpe blog ko pastu br bc2 psl ni..sorry lmbt ucap takziah..btw,be a strong man..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...