Followers

My Stories My Diary

Wednesday, May 11, 2011

when ..


Hyep to my readers.

Terlebih dahulu ingin memohon maaf disebabkn blog ni jadi tergendala..
Masa yang aku lalui terlalu pantas smpai aku tiada masa untuk menulis disini..
Selepas selesai semua pekara, sekarang adalah masa yang sesuai untuk aku sambung kembali menulis. :D

Untuk benda2 yang dah lepas tak perlu lah kita ungkit kem
bali.. untuk menjadi kan sebuah cerita. Barang yang dah lepas, biar lah lepas. Apa yang ada di depan kita ni adalah benda yang kita kena tahu.. Aku pun tidak faham kenapa manusia sentiasa beruabah. setiap perubahan itu satu kebaikan ke? or satu keburukan? entah lah jawapan dia.. tepuk dada tanya lah selera .. :p bagi aku..aku tidak kisah lah orang itu nk berubah ke taknk ke.. itu hak dia masing2 kn..? betul tak ? yang penting kita tak pernah nk kacau hidup orang.. itu pun dah cukup dah bagi aku..

anyway.. aku nk cakap.tanx alot to be my friends ex stu
dent UITMPP mei 2008 untill april 2011.
aku bertuah kenal korang. aku bertuah kawan dengan ko
rang. korang memang best!!! tanx alot too my PA (Miss Anida Ismail) buat trip kali terakhir untuk kami. kenangan yang tidak pernah saya akan lupakan miss. :D







Last trip. last memory we together. hope u guys will be the best in your future!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...