Followers

My Stories My Diary

Thursday, May 19, 2011

Ape kes ?

Firstly aku nak cakap.. kadang2 aku tengok orang tak pernah faham kenapa kita buat macam ini.. or buat macam itu.. sedangkan jawapan dia ada kat diri masing2. aku takder lah nk BAHAS sapa2 kn.. tapi bagi aku.. selagi aku rasa aku boleh kawal diri aku..aku kawal.. bagi aku lah kan, the best way. selagi aku ada mak ayah aku. aku akan turut cakap diorang. tapi aku tak tipu diri aku lah kan.. kadang2 ada jugak aku melawan cakap diorang. tapi tak salah sekali sekala kita dengar cakap diorang kan?? betul tak? kadang2 orang takkan faham kenapa mak ayah kita tak kasi buat ini, tak kasi buat itu. tapi pada hakikatnya kita tahu..

Memanglah kita dah besar, tak semestinya kita dah tak perlu dengar cakap diorang kan? diorang tegur bersebab..mane ar tau kn dorang nk LEPAK dengan kita ke? betul tak? bila lagi nk spent time dengan diorang. masa diorang ada ni je lah..esok2 kita tak tahu ape akan jadi.. ryte? actually, for my opinion , selagi mak ayah kita ada , aku akan hormat diorang .

Tapi maafkan abg mama n ayah, kalau abg ada terkasar bahasa. :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...