Followers

My Stories My Diary

Friday, November 26, 2010

tunda???

hurmm..hari ni kami telah diberitahu bahawa pertandingan kami telah ditunda kan pada 18 haribulan ni.sedih pun ada..tension pun ada..sebenarnya,bende ni berlaku disebabkan ada pekara yang tak boleh dielakkan.tapi takpe lah..tak boleh nk salah kan sape2 kan..yang penting kami akan perform nanti..insyallah..

jadi..sekarang aku hanya menuggu tarikh ke Langkawi saja.then after that..mybe 16..tak silap..aku akan berada semula di Penang..untuk sambung balik misi yang belum selesai..waa.. penat2.hahaha..
tapi takpa lah kan..mugkin ada hikmah disebalik nya..kita mane tahu kan..

jadi sebelum misi aku 18 haribulan ni..
aku menanti kan result aku yang akan keluar pada 9 haribulan ni..
waa..bedebar betul asa nya..haha..
harap2 takder paper yang sangkut..sem ni betul2 cabar aku sebagai seorang student.
ye lah kn..final sem sebelum aku practical then grad..
huhu..

hurmm..da takda apa2 dah kot.
nway ..terima kasih pada reader2 sekalian kerana sudi meluangkan masa untuk baca post nie. salam :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...