Followers

My Stories My Diary

Tuesday, November 9, 2010

no title.

Hari ni.aku nk bercerita tentang diari diri ku.
Dari pagi tadi lah..Aku rase aku bagun tah pukul bape tah.
Bosan je duk umah nie. Nk balik je kl rase nye.. Semakin hari semakin bosan aku disini.

Selepas aku memikir kan soal perasaan aku.
Aku terus meniggal kan bantal dan tilam ku.
Bosan.. Lega juga aku rase aku tido hari ni..

Tapi disaat tu. Terlintas di fikiran aku.
Macam mane kesihatan sayang aku disana.
Dah bertambah pulih atau sebalik nya..

Disebabkn hp nie banyak sgt kredit.
Memang tak kol lah kn. (huhue) Terpaksa lah menuggu dia kol. hehe..
Selepas tu aku membersih kn diri.

Selepas selesai semua.. Aku kembali ke depan laptop. Then on9 lah sepanjang hari..
Entah ape aku on9 pon aku tak tau..
Semakin aku on9. Semakin bosan aku rase.

cukup lah kot.
penat lah nk tulis banyak2..
hahaha..

To my bushux..
Pless take care k.
I know u can fight for this .
I always with u bushux.. sayang kamuh


AND

I very miss YOU!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...