Followers

My Stories My Diary

Tuesday, November 23, 2010

my post my new journey.

haha.. buat pertama kali nye..aku menjadi seorang student yang tak ada cuti..
kadang2 fikir best jugak.tapi meletih kan..huhu..
now..im at penang..untuk menjalani latihan intensif..haha..
intesif ar sangat..sebenarnya aku dalam traning untuk sebuah pertandingan yang di anjurkan di Penang. anjuran ini dibawah satu festival. iaitu PENANG BEACH CARNIVAL.
aku dah rakan2 dah dipilih untuk mewaklili University kami..

jadi ini lah tugas yang aku sedang pikul sebelum aku meneruskan perjalanan aku di sem akhir di langkawi..berat jugak lah..
pertandingan ini akan diadakan pada 28 nov nie.
wish me luck k..
aku adalah salah satu peserta yang akan membuat live carving.
gementar jugak lah..tapi nk buat mcm mane kan..
pengalaman itu pernting dalam bidang aku ceburi ni..
ni adalah satu peluang yang aku dapat.
untuk mengasah kan lagi bakat aku. :DDD

then..
sekarang aku dalam latihan untuk kesana..
penat suka letih best suma ada dalam perasaan aku..hahaha.
tak sangka kn.dapat peluang macam ni.

nway..just wish me luck..n doa kan kami berjaya dah dapat bawak piala pusingan tu..
hehe..
tata..
that all for this membebel.. !! :D

salam kepada semua reader!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...