Followers

My Stories My Diary

Tuesday, October 5, 2010

way to escape

aku pernah memilih untuk aku terus berlari tanpa berhenti tanpa menoleh kebelakang..
tapi disaat aku berlari..
aku percaya dibalakang itu penuh dengan benda yang patut aku perolehi.
yang mungkin juga bende itu berguna untuk aku..
tapi kenapa aku terus berlari?
aku tertanya pada diri aku..
kenapa aku tidak berhenti untuk aku melihat apa yang ada di sekeliling aku?
aku terlalu teruja untuk mencapai apa yang aku hendak capai.
tapi aku lupa tanpa keadaan sekeliling aku tak akan capai semua tu..
mulai sekarang..
aku percaya dengan apa yang aku fikirkan..
terima kasih to all members..
to make me more matured..
tak cukup untuk kita belajar tentang kehidupan kita sendiri..
tanpa kawan2 or rakan2..
aku percaya.kita akan terperangkap ditengah2 jalan yaang kita kejar..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...