Followers

My Stories My Diary

Sunday, October 31, 2010

Heading back..

Uuishhh.. pfftt..
Da lama plak tak post something.
yerlah..exam dah start.dgn busy training..
study pun tak bape nk btul dah..
hurmm..aku ashik terpikir akan si dia..yang sedang terlantar di hospital..
bagaimana keadaan dia..ok ke blum..
selagi aku tak melihat dengan mata aku sendiri..aku tahu dia blum sehat..
hanya kata2 sehat dari mulut dia yang nk menyedap kan hati aku disini..
today..im going back to KL.

welcome KL..
aku nk pergi melihat dia..
aku rindu kan dia..aku tahu..kau sedang menuggu aku..
sabar ey sayang.. i nk balik dah nie..i tahu u need me..nnt i datg tgk u .. that my promise..
jauh mane pun i pergi..u tetap dalam hati i..

harini aku akan balik ke KL.
rindu rasenye nk balik..
im back guys..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...