Followers

My Stories My Diary

Saturday, October 2, 2010

bored bored bored

u know something that i dunno??
bosan bosan bosan.
terlalu bosan untuk aku lalui setiap saat yang aku hadapi.
penat rasanya hati aku.
terlalu jauh bagi aku perjalanan yang aku lalui..
setiap saat itu terlalu lama untuk aku nanti.
tapi kadang2 aku pernah terpikir...
kenapa kita semua perlu bersaing sama sendiri.
padahal hidup ini telah tertulis laluan hidup kita masing2..
cuma kita yang menjadi tanda tanya..dimana kita akan berada dimasa hadapan.
itu lah dikatakn takdir.

hari ini aku rasa bosan.
maybe sebab dunia ini dah terlalu sempit untuk aku lalui.
aku rasa aku dah penat untuk berfikir.
mungkin ini lah masa nya untuk aku berehat..
hanya sebentar.sebab aku percaya besok aku pasti sibuk kembali..
hanya kata2 yang mampu aku luah kn.
dari setiap diari kehidupan seseorang manusia..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...