Followers

My Stories My Diary

Monday, August 30, 2010

what the meaning 4 today

hurmm.
hari ni..
aku rase ape yg tak sedap dirase arini.
tah lah.bagi aku ari ni tak lengkap.
aku pon tak tahu ape yg tak lengkap..but aku just take easy ape yg aku rase.
aku suke tgk gelagat kawan2 aku.
kadang2 ada yg mbuat aku tersyum sorang2..ada jugak yg buat aku mympah..
tapi tu lah..nk or tak nk.dorng tetap kawn2 aku.
aku percaye.
satu hari nnt aku akn rindu saat2 bersama dorang..
hari berganti hari..
nak abis dah this sem..kejap je rase.
aku tak tahu ape yang akn berlaku pada hari nnt.
mane sume kawn2 aku..
sume pasni dah sibuk berumah tangga lah..
keje lah.. blaja lagi lah.
hehe.. :P
bagi aku sume nye memori bagi aku.
after this sem aku akn pergi practical untuk final sem aku.
pastu insyallah aku akan grad dgn jaya nya..
nk caye atau tidak aku dah dkt 3 tahun kat sini..
dah tua dah rupe nya aku.
aku suke ngn life aku skrg.
walaupun ada yg kurang.tapi aku ada kawn2 aku yg boleh buat kita rase sempurna.
setiap saat aku skrg.
aku kene hargai.sbb aku tahu dah tk ada hari smlm
yang ada cuma hari esk. esk. esk dan esk..
tanx to all my frenx.. to be a good friends.
n tanx to all my frenx yang sudi kawn dgn aku..

hurmm..
hari raye pon nk dkt da..
jumaat nie dah balik..wish to all my members.. selamat menyambut hari raye aidilfitri..yang bakal tiba k.

kalau betul aku ada buat silap dgn korang.
aku mintak maaf sgt k.
yang mane ada yang tersalah tulis dalm my blog nie.
aku mintak maaf sgt2.
n i want say thanks alot to all my readers.
korng mmg the best..!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...