Followers

My Stories My Diary

Saturday, August 28, 2010

nice job.!.

bermula pada pukul 2 ptg..

hari ni aku ngn member aku pergi mencari barang..
barang ape?
hahah..
hari ini aku mncari baju raya n cadar.
ktaorang cari barang untuk didermakn kepada anak yatim.
penat lah jugak kn..
jauh betol arini aku berjalan..
mybe 80 km..
sbb esok kami ak pergi ke rumah anak yatim di baling..
rumah anak yatim ni kami dah pergi 2 or 3 minggu lepas.
kami one group of DCA program telah berbuka disana.boleh tgk pic kat my fb.

( http://www.facebook.com/photos.php?id=1080287397#!/profile.php?id=624374524 )

now turn to beri apa yg kami telah jnji kan..
tadi aku ngn mmber aku g lah cari barang2 nie..
sgt susah ey nk cari barng2 yang dorng..
sbb dorng suma nk baju melayu itam..
dari yang kecik smpai lah yg besar.
sume nk satu kale.
hehe.
tulah yg agak susah nye nk cari..
sbb tak bayk kedai yg jual baju melayu kale itam nie.
lagi2 untk budak2.
tapi tu lah..mybe berkat kesabaran tu..
kami berjaya jumpa..
lega nya hati kami..smpai mlm lah kami cari..
baru jumpa..
esk kami akn pergi ke baling..
tak sbar nk jumpa dgn dorng!
tanx alot to mis anida..
sbb beliau telah banyak berkorban untuk program nie..

hurmm.
sampi sini je kot.
aku nk tulis.nnt ada pe2 lagi..
aku akan tulis k!
salam to all my reader.
tanx alot beri masa untuk read my blog.!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...